• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Onsdagskunstnere voksen & barn keramik 4 – 90 år

20. april 2022 - 13:30 - 15:00

850,00kr.

Onsdage 13.30 til 15.00

7 undervisningsgange

20/4, 27/4, 4/4, 11/4, 18/4, 25/4, 1/6

Pris pr. deltager inkl. materialer og brændinger 850 kr.

På Voksen & barn keramikhyggeholdet er der fokus på hyggen og keramikken, ler og proces. Vi udforsker leret og leger med dets muligheder. Barnet får forståelsen for og bliver introduceret i de grundlæggende principper i arbejdet med ler. De voksne og børnene stifter bekendtskab med at tegne lidt med blyant, pladeteknik, pølseteknik, modellere figurer. Vi lærer at fremstille små skåle og alt mulig andet skønt i ler. Vi arbejder i stentøj og pensel dekorerer i flotte farver.

Vi vil løbende vise det vi laver frem i gennem udstillinger i billedskolens butiksvinduer.

Man skal huske at tage tøj med/på som godt må blive griset til og en lille snack til pausen.

Sværhedsgrad: Begyndere og alle kan derfor være med. Især god for bedsteforældre!

Det er en voksen og op til 3 børn der går til keramikhygge.

For tilmelding besøg vores hjemmeside på www.østerbrobilledskole.dk

Underviser: Birgitte Ran Bennike Mayall

Dato:
20. april 2022
Tidspunkt:
Pris:
850,00kr.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige