Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Julegaveværksted

4. december 2016 - 10:00 - 12:00

300,00kr.

christmas-santa-claus-with-little-elves-placing-gifts-presents-in-house-room-image-picture-1500x1070

Der er lukket for tilmeldinger til dette arrangement!
Kom forbi og lav muterede nisser til vores gratis arrangement for børn i alle aldre lørdag d.3. december fra kl.12 til 14.

Ho ho ho, julemanden siges at komme med gaver til alle børn, gaver lavet af hans hjælpere i julemandens værksted i Grønland.

I billedskolens julegaveværksted på Tåsinge Plads kan børn i alle aldre med en af deres forældre, bedsteforældre eller anden voksen komme og lave julegaver til deres venner og familie.

Søndag d. 4. december fra kl.10 til 12 kan man enten lave grafiske familieportrætter ud af geometriske figurer, som før de pakkes ind, sættes i fine rammer eller også kan man vælge at lave et fint landskabsbillede ud af filtplader og nål og tråd.

Kom ned og jul med os og lav nogle flotte gaver til dem i holder af!

Prisen er for et barn i følge med en voksen og er inklusiv materialer og fin indpakning.

Dato:
4. december 2016
Tidspunkt:
Pris:
300,00kr.

KULTURLAB
Ourøgade 34 b
København Ø, 2100 Denmark

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Julegaveværksted
d.4/12 kl.10-12